הגר"י זילברשטיין מקים מפלגה בעיר רמת גן "למען השבת"

מוטי הלפרין No Comments on הגר"י זילברשטיין מקים מפלגה בעיר רמת גן "למען השבת"

דרמה ברמת גן: מרן עמוד ההוראה הגר"י זילברשטיין שליט"א ביוזמה נדירה מקים מפלגה בעיר רמת גן לקראת הבחירות המקומיות בעיר. שם המפלגה החדשה שתוקם – 'מאמינים ברמת גן'. כל הפרטים

Rabbi Yitzchok Zilberstein speaks at a synagogue in Holon, on January 24, 2023. Photo by Shlomi Cohen/Flash90 *** Local Caption *** ??? ???? ?????????? ?? ????? ??????
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה בעיר רמת גן: חבר המועצת, מרן הגר"י זילברשטיין שליט"א, אשר משמש כרבה של שכונת 'רמת אלחנן' בבני ברק, אך מתגורר למעשה בשכונת 'רמת חן' בעיר רמת גן, ובמשך כמה שנים כואב ונושא על ליבו את חילולי השבת שהיו בשנים האחרונות בפרהסיא, כעת קם ועושה מעשה, ומקים מפלגה בראשותו אשר תילחם למען קדושת השבת בעיר רמת גן.

לאחר שנים שמרן עורר וזעק על חילולי השבת בפרהסיא, ולאחר שניסה בכמה וכמה דרכים ואופנים לדבר עם ראש העיר המכהן כרמל שאמה הכהן אך ללא הועיל, הכריע מרן כי הגיע העת והזמן להילחם בחילולי השבת מהבית פנימה, ולהקים מפלגה עבור הציבור הדתי והמסורתי בעיר רמת גן, מפלגה אשר תעשה את כל אשר ביכולתה למען התורה והשבת בעיר.

לפי ביתו, מרן לוקח את הדבר כפרוייקט אישי, ועירב עסקנים בכירים מ'דגל התורה' אשר פועלים בשבועות האחרונים ללא הפסקה למען הצלחת הדבר. לעת עתה עוד לא פורסם מי יעמוד בפועל בראשות המפלגה ומי יכהן כחברי מועצה בעתיד, אך ככל הנראה כמה עסקנים ואנשי עסקים המקורבים לעמוד ההוראה הם אלו שיכנסו למפלגת 'מאמינים ברמת גן', אשר כאמור, הוקמה באופן אישי על ידי עמוד ההוראה למען כבוד וקדושת השבת בעיר.

ללא ספק מדובר בדרמה של ממש, ובפרט שפתיחתה של מפלגה זו היא פרידה ועזיבה של נציגי ש"ס ברמת גן, אשר לטענת מקורבי עמוד ההוראה לא עשו מספיק למען כבוד וקדושת השבת בעיר. ככל ויתפרסמו פרטים נוספים על המפלגה והיוזמה, אנו נהיה כאן להמשיך ולעדכן.

בתמונה דלהלן, נראה מכתבו של עמוד ההוראה מחודש אייר תשפ"ג, בה קרא לתושבי רמת גן שלקראת הבחירות העומדות להתקיים בקרוב לראשות העיר, יש לדעת שכל מי שבוחר לראשות העיר אדם המנהיג את העיר על ידי חילול שבת בפרהסיא, נחשב גם הבוחר בו כשותף לנלחם נגד השבת ונגד קדושת ארץ ישראל ונגד האלוקים. במכתב המדובר עוד לא הכריז על הקמת המפלגה, בשבועות הקרובים יתפרסמו מכתבים נוספים מעמוד ההוראה וגדולי ישראל נוספים, למען הצלחת המפלגה.



0 תגובות